אתגרים והזדמנויות הולכים יד ביד בתעשיית המלונאות בימינו. בתי מלון שמשתמשים בטכניקות והכלים הנכונים יכולים להפוך את האתגרים שלהם להזדמנויות לצמיחה, רווחים, ותדמית חזקה יותר. פיתוח צ'אט בוט לבית מלון הוא אחד הדרכים המדוברים ביותר כיום בתחום המלונאות. זוהי גם אסטרטגיית ההתקשרות המוצלחת ביותר עבור בתי מלון. במאמר זה, נעבור על מספר אתגרים שבהם צ'אט בוט לבית מלון יכול לעזור.
סיוע לאורחים צעירים
אם אתם נמצאים בתחום המלונאות זמן רב, וודאי שמתם לב לשינוי ניכר באופן בו אורחים פונים לשירות הלקוחות. לפני זמן לא רב, שיחת טלפון או דואר אלקטרוני עם שאלות היו הנורמה המקובלת. לעומת זאת, היום, כל האינטראקציות עוברות לפורמט ההודעות המיידיות – כולל שירות הלקוחות. מטיילים צעירים מבלים את רוב זמנם בסמארט-פונים שלהם, לכן זה כל כך חשוב לבתי המלון להחזיק אתרי אינטרנט ידידותיים למובייל שיכולים להציע את המידע והעזרה שהמטיילים הצעירים צריכים, ללא קשר למיקום או השעה ביום.
יתרון גדול בבניית צ'אט בוט לבתי מלון היא היכולת של צ'אט בוט אחד לבצע עבודה של צי שלם של נציגי שירות לקוחות שעובדים מסביב לשעון. לקוחות פוטנציאליים או אורחים קיימים בעלי תלונות ושאלות צריכים רק לבקר באתר הבית של בית המלון ולהקליד את השאלות שלהם בחלון הצ'אט. הצ'אט בוט הטובים ביותר לבתי מלון יכולים לפתור בעיות נפוצות באופן מיידי, ולפתוח קריאות שירות לעניינים מסובכים יותר שמצריכים נציג אנושי.
בידול העסק שלכם משאר המתחרים
על מנת להבטיח שבית המלון שלכם בולט בין כל השמות הגדולים בשוק, עליכם לחשוב מעבר לאסטרטגיות ההתקשרו עם לקוחות הקונבנציונליות. למתארח המודרני הממוצע, יש רשימה ארוכה של בתי מלון וצימרים שמתאימים לתקציב שלהם, למיקום המועדף והסגנון שלהם. על מנת להשאיר רושם מתמשך על אורחים אלו כבר מהרגע הראשון, על אתר האינטרנט שלכם להציע יותר מרק חדרים ותוספות. כאשר אתם בוחרים ליצור צ'אט בוט לבית המלון או הצימר שלכם, תוכלו לספק מגוון רחב של שירותים למטיילים הזמינים בקצות האצבעות של האורחים.
שמנו לב שהצ'אט בוטים הטובים ביותר בתעשיית המלונאות עומדים במגוון רחב של דרישות. מעבר לטיפול בהזמנת חדרים ושירותים, הם יכולים גם להציע הצעות ואזהרות לגבי האטרקציות באזור, לעזור להם למצוא מסלולי טיול ומסעדות באזור.
בואו נניח שאורח בשם מוטי הזמין חדר בצימר שלכם בעזרת הצ'אט בוט.
מוטי: "האם יש דברים לראות באזור המלון?"
צ'אט בוט: "הנה רשימה של כל האטרקציות והפעילויות מהן אורחי המלון יכולים להנות. לחצו על התמונות למידע נוסף. למדריך שימושי לגברי פעילויות בחיפה, אנחנו ממליצים על הפוסט הזה בבלוג שלנו."
מוטי: "האם אתם מספקים שירותי מוניות לאתרים אלו?"
צ'אט בוט: "נוכל לקשר אתכם עם שירותי מוניות או השכרת רכב מקומיים. האם תרצו לקבל אימייל עם מידע נוסף?"
שליטה מלאה בשירותים נוספים מעבר לשירות הבסיסי שאתם מציעים יכולה להיות שימושית כשאתם מנסים להבדיל את בית המלון או הצימר שלכם מהתחרות. באינטראקציה הנ"ל, מוטי מקבל רושם חיובי על בית המלון או הצימר שלכם תודות לכמות העצות שהצ'אט בוט מסוגל להציע.